Araç-Kastamonu yolu Aşağıdiphan mevkiinde Araç Devlet Hastanesi’ne ait ambulansın kontrolden çıkarak yan yatması sonucu meydana gelen kazada 3 sağlık personeli hafif şekilde yaralandı.
Araç Belediye Başkanlığı İtfaiye Acil Kurtarma Ekibi ve 112 servisi ekipleri tarafından müdahale edilen kazada yaralılar hastaneye sevk edildi. Yararıların durumlarının iyi olduğu bilgisi edinildi.




“Bu meslek benim için bir aşk…”
“Bu meslek benim için bir aşk…”
Araç’ta Nüfus Azalmaya Devam Ediyor
Belediye Başkanının Yanlış Uygulamasına Yargı “Dur” Dedi
‘Kastamonu’nun 3’te 1’i maden kıskacında’